Previous Next

Køkkenet skal ryddes op og alt sættes på plads
Glas og bestik SKAL poleres
Ovnene SKAL rengøres.
De benyttede lokaler skal ryddes pænt op.
Bordene SKAL vaskes af.
Stolene stables i stakke á 8 stk. og stilles som anvist. 9 stakke i store sal og 7 i bageste lille sal.
Gulvene fejes.
Der skal lukkes for varmen (termostater stilles på 1 om vinteren).
Der skal slukkes for lyset både inde og ude. Alle døre skal låses.

Hvis flaget benyttes, skal det tages ned inden solnedgang dog senest kl. 20.00

Evt. mangler m.h.t. til ovenstående vil blive udført for lejers regning
Rengøring skal aftales med husets nøgleansvarlig, man må ikke selv stå for endelig rengøring.

Det er ikke tilladt at fastgøre noget i: Loftplader, lamper, ledninger mv.

HUSK:
Det er altid lejers pligt, at der er en ansvarlig i køkkenet til at varetage opvask og rengøring, og som er informeret om ordensreglerne.

HUSK SELV AT MEDBRINGE:
Håndklæder, sæbe, viskestykker (1 stk. pr. 2 personer),  klarklude, skuresvampe, opvaskemiddel, store klare affaldssække, køkkenruller, sukker, fløde, kaffe & te. Skåle/bøtter, stanniol, plastposer til evt. madrester.

Service må IKKE fjernes fra forsamlingshuset.

Beskadiget service afregnes med kr. 15,00 pr. stk.

Stole og lamper afregnes med kr. 400,00 pr. stk,  Borde kr. 2000,00 pr stk

UNGDOMSFESTER: Der må max. være 100 personer. Ved 16 til 21 års fødselsdagsfester, studenterfester, skoleafslutningsfester  og andre ungdomsfester kræves der ca. 1 voksen ansvarlig pr. 10 gæster.

HUSETS NØGLER KAN AFHENTES KL. 10:00 OG SKAL AFLEVERES SENEST KL.08:00 NÆSTE DAG, MEDMINDRE ANDET ER AFTALT MED NØGLEANSVARLIG.

REGLEMENT VEDR. AFFALD:

PAP: foldes sammen og lægges i affaldscontaineren udenfor.
ØL og SODAVANDSDÅSER:  Kommes i KLARE sække og lægges i dåsecontaineren udenfor.

Ved booking af forsamlingshuset indbetales et depositum på kr. 500,00, restbeløbet indbetales senest en uge før arrangementet.

ved aflevering af huset/ nøgler til AFTALT tid og helt i orden tilbagebetales depositummet ved  at sende en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med kontonr. 

Afregning af evt. mangler og beskadiget glas/porcelæn mv. foretages ved aflevering af nøglen.

Ved afbestilling af lejemålet tilbagebetales depositummet ikke. 

Der kan påregnes ekstra gebyr i tilfælde misligholdelse af ovenstående.

Ved ungdomsfester opkræves et depositum på kr. 3000,00

Taksterne og reglementet vedr. affald samt ordensreglementet (vedtaget af bestyrelsen på bestyrelsesmøde d. 15. november 2017) og er gennemgået med lejer.

Jungshoved den                         /                -

 

-----------------------------------------------------             --------------------------------------------------------

Udlejer                                                                 Lejer

Kalender

April 2024
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Free Joomla templates by L.THEME